Wij ondersteunen en versterken ouders van kinderen met problemen bij leren en/of gedrag in opvoeding, onderwijs en zorg

35 jaar!

Wij ondersteunen en versterken ouders van kinderen met problemen bij leren en/of gedrag in opvoeding, onderwijs en zorg

Miranda

Laat ik me even voorstellen: Miranda Meijer: Een beelddenker die leert door te doen en altijd kan vertrouwen op haar intuïtie. Creatief in het vinden van oplossingen, verbinden van van alles en nog wat. Ik denk graag met je mee over waar je ook mee zit. Breng je op andere gedachten door te zijn wie ik ben en vragen te stellen. Wie ik ben maakt dat ik veranderingen in processen bij mensen teweeg breng. Het gaat niet om diploma’s, opleidingen en curssusen of wat ik allemaal kan. Ik gebruik alles wat ik in mijn leven mee heb gemaakt en meemaak. Out of the box denken suggereert dat er een kader is waar je buiten kunt gaan. Ik begeef mij het liefst overal, door alle kaders heen.

Je kunt op verschillende manieren omgaan met de pijntjes in je leven. Met je problemen, belemmeringen, tegenslagen, strubbelingen. Je kunt er heel lang naar kijken, diep induiken, doorheen gaan, behandeling voor krijgen.

Je kunt het ook niet doen. Ik doe het in ieder geval niet meer.

Het kan ook vanuit een wens of een verlangen.

Waar dan?

In mijn eigen bedrijf en K.i.K.Atelier coaching, te vinden via www.miranda-meijer.nl

Samen met Natasja Esmeijer bij Het Beelddenkende Brein, te vinden via www.beelddenkendebrein.nl

Via de advieslijn van Balans

Voor Balans maak ik vooral gebruik van mijn ruime ervaring met thuiszitters, beelddenkers, het vastlopen in de wereld van passend onderwijs en jeugdzorg op zoek naar hulp voor je gezin.

Zoek op deze website:

  • Categorie

  • Diagnose/Aanleg

  • Leeftijd

  • Regio

  • Documenttype

Deze website is gemaakt door Project Icarus!

Project Icarus is een uitdagende en leerzame plek voor jongvolwassenen met een beperking die zichzelf willen ontwikkelen op het gebied van computers en ICT.

Wil je ook je website laten maken door Project Icarus?